الجمعة، 11 فبراير 2011

11/2/2011

سقوط نظام الديكتاتوريه بثورة الشباب
وقطعوا فعلا راس الافعي وثاروا منه
وهل ممكن ان نقطع بقيت رؤؤؤؤؤؤؤس الافاعي
ارجو ان لا تكون هذه المقوله غير صحيحه
كلنا ديكتاتورييين فيها او نخفيها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
وانا مسحت حته هنا كنت ضايفها علشان ان شاء الله هيكوننن خير:)
فلتكن ثورة في كل مكان
واحمد عز طلع طبال اول مره اعرف طبال بس بجد شهاده ليه طبال جامددد !!!!!!!!!!
ارحمنا يارب
تحيه لقناه العربيه ولا غيرها علي نقل الحقيقه كامله بدون تحريض علي القتال!!!!
**********************************
الجمهوريه في ثوب جديد مش معقوووووووووول!!!

**********************************************************
اخيرا بقي صحيح انا معارض ان الناس تقف في الميدان وتروح بقي وده من زمان
مش علشان حزب وطني D: لا علشان حاجه تانيه علشان ده..

انا انسان عايش في مكان بسيط باجي في مكان بسيط هو قطر المناشي ومش هقولك هو معناه ايه بشوف ناس بسطاء لايعرفون السياسه ولاتعرفهم السياسه هؤلاء الناس قد يكونواااا في يوم من الايام ضحايا بسبب
وقف الحال

بس عدت الحمد لله والناس هتمشي و ان شاء الله خير:)

...........................................................................

اما الذي يصفني بالتطاول علي الشهداء يابني يا حبيبي انت بتاخد الكلام علي مزاجك الناس اللي ماتت دي احسن مني ومنك ومن الناس اللي مورهاش الا الكلام وانا مكنش قصدي كده انا كان قصدي ان فيه دلوقت اختلاف عن الاول فده مختلف وده مختلف مش زي الاول

............................................................................

وتحيه الي وائل غنيم اما الناس التي تطلولت عليه في الاخر فربننننننننا يسامحهم لانه فهمممممممممم انه قد تحدث مصيبه

فارادها بدون دماء

خلاص الناس هترجع بيوتها ان شاء الله:)

..............................................................................
نفسي يغيروا التاريخ بقي ويذكروا ناس كان ليها الفضل علينا الله يرحمهم


ليست هناك تعليقات: